Dnia 29. 02. 2016 r. uczniowie „Ekonomika” odwiedzili Warszawę.  Wycieczkę rozpoczęliśmy od zwiedzenia PGN Narodowego oraz zabawy na łyżwach. Szlakiem piłkarzy przeszliśmy przez najciekawsze miejsca na Stadionie Narodowym: szatnia reprezentacji, trybuny, sektor VIP, sektor dziennikarski, punkt widokowy. Przewodnik z pasją opowiadał o przygotowaniach do meczy piłkarskich, sposobach relaksacji piłkarzy,  pracy dziennikarza sportowego. Po pasjonujących opowieściach ochoczo ruszyliśmy na lodowisko. Każdy popisywał się swoimi umiejętnościami, nie zabrakło upadków ale i dobrej zabawy. Na zakończenie pobytu na stadionie poszliśmy na zjazd z GÓRKI LODOWEJ. Zabawy było wiele, wszyscy piszczeli podczas szalonego zjazdu w pontonie. Kolejnym punktem wycieczki było zwiedzanie Starego Miasta. Idąc szlakiem Historycznych Terenów Spacerowych obejrzeliśmy zabytkowe miejsca Warszawy: Zamek Królewski, Kolumna Zygmunta, Pałac Prezydencki, Hotel Bristol, Plac Defiladowy i Pomnik Nieznanego Żołnierza, Dom Pisarza i Literatury Polskiej, Kościół św. Anny. Warszawska pogoda nie okazała się zbyt łaskawa dla zwiedzających, dlatego na zakończenie wycieczki udaliśmy się na gorącą herbatę. Kolejne atrakcje, jakie na nas czekały to kino i kręgle.